Farväl 2007, hej 2008!

Här kommer frågorna som jag kopierat av någon på blogg.se :)


 

  • Var och med vilka ska du fira nyår?
    Ånnaboda, någon mil utanför Örebro med ett skön gäng. Två stugor med bastu säger väl allt?
  • Har du några nyårslöften, vad?
    Öhh.. Anteckna alla mina konstiga drömmar?
  • Vad är det bästa som hänt år 2007?
    STUDENTEN!!!!!!!!!  + alla resor (indien, europa tour, usa + spanien)
  • Vad är det sämsta som hänt år 2007?
  • Inget som jag vill dela av till mina bloggläsare


  • Vad förväntar du dig av år 2008?
    kääärlek till alla plus att jag överlever första året på kungliga tekniska högskolan!



  • Och så hittade jag ett inlägg där jag skrev mina nyårslöften, uppfyllde 3 av 5. Alltid något!
    Lära mig åka wakeboard är nog ganska svår när jag varit i Europa under heeeela sommaren plus under hösten var jag i DC så kunde jag inte göra filmen "Tillit". Vad gör det när Visuell Filmgalan inte blev av?! (smått bra så kan min&mallans förbannelse brytas....)


    Enkel sammanfattning av året 2007!

     


    ps. har alla bilder hos föräldrarna i stugan och jag är i mors lilla nymålade lya i örebro. tyvärr så bor jag fortfarande i kappsäcken men flyttlassen går till södertälje om ca 2 veckor... ds



    GOTT NYTT ÅR!


    Kommentarer
    Postat av: mallan

    Skönt att vår förbannelse behöver inte ske detta år! Vilket år!
    (känn dig inte träffad ang mina drömamr, du vet en annan! hon födde barn med D, bla bla)
    KRAMAR!


    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback