8 juni 2007

var det äntligen min tur att ta studenten!!!
image58

Dagen var VERKLIGEN toppen och jag kan bara säga att Ni måste kolla på:

joona.pixbox.se

brownrock.pixbox.se

q86.pixbox.se (ska uppdateras)

och uppdaterar sen när jag fått flera hemsideadresser..

Dagen avslutades med Sarah på Drottningsgatan kl 04:31 och det tog tid för oss att gå hem så vi sov väl inte förrän det var morgon. Skoj! Idag har jag bara packat,packat, burit mat i två kassar till grannen Rakel, kastat sopor, sprängat en massa ballonger, räddat min studentskylten från åskvädret som kom idag, druckit te framför "Mrs Doubtfire".

Imorgon flyttar jag.... Adjö Örebro och tack för alla år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack till dig också!
Ha en skitkul resa i Europa!
Var försiktiga ni. Ta hand om dig!
Vi syns/hörs!
Puss

Postat av: jenny

faaaan vad braa du är!! ;P ses i köpenhamn på fredag!!!!! :D

2007-06-10 @ 18:28:13
URL: http://www.globetrottern.blogg.se
Postat av: jenny

ja fyfan vad det känns. har inte fattat det ännu.. kommer att sakna dig!! men vi måste ses...
PUSSSSS

2007-06-10 @ 21:28:14
URL: http://jenny86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback