Åter till plugget igen...


Skoj!

Haha...
Det får Ni se om några veckor när jag väl sättit igång plus inskrivit in mig på Kungliga Tekniska högskolan.

Det går inte att förklara vad jag ska bli men när jag väl måste göra det så brukar det bli så här:

* sjukhusmekaniker

* uppfinnare

Det låter inte klokt jag vet men den riktiga svaret får Ni väl om någon år när jag tagit examen.

Det jag ska läsa är Medicinsk Teknik. Och det ska jag göra i 3 år så länge det inte dyker upp något som gör att jag tar studieuppehåll..

Och min flyttlass går till Södertälje.. Pappa mobbar mig för min hemska blivande lägenhet som jag INTE sett!

Enligt besiktningsprotokollet ska det vara hål i plastgolvet i vardagsrummet, taket därinne: färg släpper från taket plus tapet släpper mot taket och så är badrummets lysrör paj.


Så lagom skoj för mig!
Då eftersöker jag några som kan tapetsera/måla om lägenheten tillsammans med mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback