gröna linjen, här bor jag!



i lördags fick jag & mina stackars vänner kämpa med flyttningen & städningen. Och jag ska verkligen INTE flytta på flera år nu..

För jag trivs toppen här!
 
* Vaktmästarna är mysiga gubbar
* grannarna är unga&coola * tvättstugan 4 hus borta
* tunnelbanestation Åkeshov 1 min hemifrån  *fler vänner som orkar hälsa på *närmare till ALLT, förutom skolan

rätt så fin lägenhet också men så mysig liten, 21 kvm. Ändå envisas jag med att behålla min stora 140 cm säng


det bästa just nu: kurserna är toppskoj, lärarna bäst och att hösten snaaaart är här


Kommentarer
Postat av: elsa

RÄTTELSE: hösten ÄR här ;)

2008-09-02 @ 11:33:07
Postat av: Okänd

Hejhej! Kul blogg du har! Jag kommer att lägga upp dig i min favoritlista. Hej hej svejs!

2008-09-07 @ 22:26:36
Postat av: sofia

vi ska åkkkaa :D berättat för föräldrar. de bara typ jaha. Så vi hittar en tid som passar oss:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback