den där lägenhet måste jag bara ha!

Idag, ja just IDAG! 
Idag, måndag den 28 november 2005 gick jag för första gången in i MIN egen lägenhet i örnsro.
var HELT sönder, de har rivit ner hela lägenheten men jag kunde se hur planlösningen såg ut.
 riktigt bra ;)
får en spillrans NY lägenhet, ALLTING nytt vilket är GREEAT wonderful. yes,yes! börjat inreda i skallen ;)
vill,vill bara till Bohemics i Södermalm och handla saker till lägenheten :(

sen drog jag o jenny o handlade lite på ICA, stal (av misstag!) en påse brysselkål. bar den i handen tillsammans med min andra påsar så jag glömde den förrän jag märkte det. oups men jag sparade några kronor på det ;)
hem till signe för att träffa mina små bebisar (saknat dom!) en har förlorat en tand (hur?!) får kolla upp det med djurdoktorn =)
home till middag och plugg. grr, 2 prov denna vecka men sen blir det lite lugnt fram till jullovet. YEES
pappa kommer hem på onsdag! sen åker jag till karlstad på torsdag/fredag. får se hur det blir..

Kommentarer
Postat av: elsapelsa

nu vet jag att du har blogg ;) verka förresten vara en skitfin lägenhet. jag vill kolla in någongång! :) när de e klart alltså. kram.

Postat av: jenny

helvete? det är ju trebligt att få veta din adress- ;)

2005-11-29 @ 17:47:29
Postat av: Isabel

överlycklig med en ny lägenhet? börjat inreda och så du kanske kan ta bilder på hur din lägenhet ser ut?

2006-01-04 @ 08:45:11
Postat av: Mallan

Power!! Så finns du här! pussar

2006-01-07 @ 00:41:54
URL: http://mallansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback