dags för uppdatering

humm... nyligen tillbringde jag några dagar av mitt liv däruppe i Uppsala vilket var nice :) resultatet från uppsala besöket: puremat i 30 dagar, värkande höft, svullen mun & kryckor.. lite irriterad på folk som är sååå bildade, såå smart, såå rik och DE är medveten om det själv! bläh! "överläkaren" tog bort mina stygn i munnen och så klippte han med SAAAAX på gommen så det blödde. blähbläh. men jag måste ändå erkänna att han är bra..

humhum, jag vill bli läkare. men blir galen när ALLA säger: nämen, du är ju döv! din öra är sönder! du hör ju inget! bläblä.... en vän vill bli pilot, en annan vill bli ambulansförare men nej.. ska jag sitta i soffan och ruttna bort?!
fullt upp med skolan, idioten!! är bara sååå arg nu. jippie :(

typ under 100 dagar kvar till tunisien och nu skriver jag det jag tjatat om till min klass...
när vi väl är framme till hotellet SKA jag byta till bikinis& blåsa upp min luftmadrass och springa ner till poolen! sen beställer jag något att dricka.... åhh...
vet ni att det är 17 grader varmt där nere NU?! gissa hur varmt det är sen i maj?? ;)
bara yeeeeees!

sen kommer balen & studenten som jag får glo på :(
men jag får uppleva en studentfrukost hemma hos mig :D två ur klassen som ska ta studenten.
de hoppade in i vår klass då de läste andra året. jag är inte dum så ni vet ;)

tjejvättern med johanna, dagen efter studentfesten. sen är det LOOOV och eventuellt jobb *hoppas..*
ska också simma vansbro med johanna igen :D blir skoj
sen är stugan MIN i två veckor... jag kommer garanterat att vara där! *till er som tröttnar på att jag ALDRIG laddar upp bilder, FÖRLÅT! ska göra det...*
 föräldrarna är i europa med sina motorcyklar och träffar vännerna i den forna jugoslavien.
sen planerar tjejerna en resa till spanien. lånar farmors lägenhet, jag är hennes älskade barnbarn så det fixar sig ;)

stöten, MYCKET snart! får väl hänvisa till andras bloggar för att kunna hitta bilder från stöten :)

har väl ingen mer skitsnack...

Kommentarer
Postat av: Tilla

Nämen Johanna, idag vi åkte ett kort sällskap fr örebro till hallsberg! fanimej du ska bli läkare om du verkligen vill, men du ska ändå söka in.. ;) förhoppningsvis!

2006-02-10 @ 22:20:43
Postat av: Malin J

Jaaa, många chokladbollar! Vi kan starta chokladbollsfabrik :D

Postat av: Mallan

Du vill bli läkare och jag vill bli designer på många områden. Låter fint.
-saknar dig

2006-02-13 @ 13:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback