2006?

Eftersom alla tjatar om vad de ska göra under 2006/vad som kommer hända så är det lika bra att jag efterapar alla :) Går tredje året på gymnasiet så det är 1 och ½ år kvar dvs tre terminer.
Går ut med drygt 2600 poäng nu i vår och så har jag ett år på mig att fixa typ projektarbete, matte D och samhällskunskap.
2006 var det ja. sorry!
Februari: Stöten
Mars: flyttning
April: MC premiär?!
Maj: Tunisien med klassen *yeeaahh!*
Juni: Island? LOV!
Juli: Island? LOV!
Augusti: Spanien
September: Grekland
Jul:???
nu verkar det vara nåt! Reste BARA en gång under 2005 och det var till Turkiet.

joona lever sitt liv, så är det bara!

nu har det gått 19 dagar och 2006 verkar bli toppen. villvill......

kommer att leva på soppor och smält choklad från och till med nästa vecka. nice....

Kommentarer
Postat av: Mallan

Håll käft! Jag har inte ENS åkt utanför norden i 2005! Men i kväll ska vi festa!!!!!! puss

2006-01-20 @ 10:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback