SOMMARLOV!

Sååååååååååå härligt! :D

Första dagen på lovet tillbringade jag med Johanna. Vi var kanonduktiga och cyklade Tjejvättern (9 mil). Första etapp av Tjejklassikern är avslutad, tre kvar! Yippiee...
Idag sticker jag till stugan med pojkarna. åh, vad härligt! Pojkarna kommer bergis att älska stugan ;)

Igår försökte (skulle?) jag bada i sjön Vättern men tack vare en dum och stor snok så blev min badpremiären förstörd :(
Pappa sade att det är nog den där snoken som kommer varje år. HJÄLP!!!!
Vi har en plastorm på bryggan eftersom min smarta pappa trodde att den skulle skrämma bort fåglar så vi slipper deras skit men plastormen har nog lyckats locka andra ormar.
 Kommer jag ens kunna att bada i sommar?! *fifan*
Mina morgondopp är nog förstörd. Snoken, TACK!!
Ja, nu får jag berätta lite om min sommarplanering

11/6-??? Forsaviken, Stugan + jobb
30/6 - 7/6  Island, Nordiskt Ungdomsläger
14/7 - 21/7 Drakudden (??)
EM festen (Göteborgkalaset)

OCH sol, bad, picknick, grillning, mys, soluppgång och te i solnedgång ;)

Kommentarer
Postat av: Mallan

göteborgskalaset, under den tiden ska-måste du besöka mig med min bebis Vofflan. Då ska vi näcka, helt perfekt plats utan ormar och fåglar. bara stenar står i vägen. lova mig att hälsa på mig! ;)

Postat av: Anonym

Snokar är ofarliga! ;-)

2006-06-11 @ 20:57:32
Postat av: Hanna

uuuuuurkkkk för ormar! :/

2006-06-22 @ 11:09:02
URL: http://lillfotad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback