Galan 2006

japp, jag ska vara med!  

under varma augustimånaden klagade jag&elsa över att vi VILL göra en film men att vi inte satt igång ännu.. från ingenstans dök iden upp och den där underbara manusen av D,J,R,E räddade vårt kväll.

Våra planer sattes i verket och vi började fantisera! woooow :D det är ROOLIG att göra en film men vilket jobb! först fixade tillståndet från manusförfattarna om ändring av originalmanus & göra en film av det. Fixat!

Skådespelarna, Fixat! *en kvar, småttkaos men vi smarta grisar fixar det. soft*

Platser, underbara Jenny, en äkta almbyare räddade oss! Perfekta platser och sånt. *yeah!*

Bästa vännen sen 18 år lovade att rädda våra skådespelarnas utseende undet filmen.


Några onsdagskvällar med Mathilde i sällskap smiddes det planer och med hjälp av *** så blev filmen bara bättre och bättre! mo haha....

håll tummarna för oss

galaklänning, hur ska den se ut? Det fixar jag med hjälp av mormors symaskin & mina händer, eventuellt  av mammas hjärna som är mer utvecklad än min lilla 20 åringen ;)



ps. om en vecka är jag i sthlm och oroar mig för lidingöloppet, tänk gärna på mig! ds


ps2. VAD bör man INTE glömma när man ska vara hemifrån i en hel månad?! ds2

Kommentarer
Postat av: brownrock

heeeeeja på oss två! megakändisar snart :D

Postat av: jenny

haha ta m allt, enkelare så ;)

2006-09-18 @ 20:00:11
URL: http://www.globetrottern.blogg.se
Postat av: Mallan

haha... ska ha min röda kjol som jag sypdde upp i gbg-kalaset! haha (ej ironisk, visst passar den för galan?)

2006-09-19 @ 17:40:53
URL: http://www.nogg.se/mallansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback