The US and A

Om några timmar sitter jag på ett plan!
Till Washington DC och jag upprepar igen, jag ska inte pluggaGallaudet University utan jag ska jobba som aupair!

Jag har blivit en storasyster! Dock en svartsjuk sådan tyvärr..haha! image59t
Tycker att han är knäpp och skum som en lillebror kan vara men ändå myser jag med honom, och nåja jag älskar honom!.. (Katten, inte kräftan!)
Han kommer aldrig när jag försöker ropa "Moon" som han egentligen ska heta men föräldrarna har lyckas förvirra honom och nu tror han att han heter "Kompis" eller "Kitten". Finns källor som säger att katten känner igen ägarens röst och jag som typ aldrig använder röst hemma lär aldrig kunna ropa på Moon. Jaja, teorier finns till för att jämföras och diskuteras ;).

Imorgon åker jag som sagt!

Frågor som jag svarat på.

Hur känns det? Nervöst men skoj!

Hur ska du bo/leva? Bor hemma hos familjen, kommer att jobba med barnpassning som man säger, träffa studenterna från Gally och andra som bor i DC typ.

Ska du upptäcka New York? Det hoppas jag!

Kommer du hem till Sverige någon gång? Jag åker hem i november men jag lovar inget!

Vad ska du göra sen efter USA? Jaa, jag tror väl att jag flyttar till Stockholm och börjar på Kungliga Tekniska Högskolan men man vet ju aldrig! Jag kommer säkert att hamna mitt i Sydamerika med någon Djungel George och räddar regnskogen och dess apor eller i Indien och jobbar på ett barnhem. Haha..


Två månader har gått sedan jag tagit studenten och mycket har hänt sen dess... Inte hunnit stanna upp och förstått vad livet gör med mig eller så låter det bättre med, vad jag gör med livet!
image60
Sofia och jag...

Sista dagen efter mer än 14 år tillsammans. Dagis, förskolan, grundskolan och gymnasiet. Till sist skiljs vi åt..
Hon stannar och börjar plugga medan jag sticker till andra sidan Atlanten. Men vi lämnar aldrig varandras sida vad än som händer..


Nu får jag gå och sova... Är ung fortfarande så jag har no problem med att fixa tidsskillnaden ;)

Kommentarer
Postat av: bambi

det är för råå, att du finns på andra sidan Atlanten nu. Det är självklart vi aldrig lämnar varandras sida än vad som händer! MEJLA MIG ELLER SMSA FORT DU KOMMER FRAM :D HAR EN DEL ATT PRATA OM ;P
PUSSSSSSSSS!!

Postat av: Sarah

Aa kommer att sakna dig! Hoppas att du skriver lite (eller mycket) i din blogg om ditt nya amerikanskt liv i tre månader (eller mer?!). Njut av tiden!!! :p puss

2007-08-21 @ 17:30:03
URL: http://q86.blogg.se
Postat av: mallan

PUSS, SNART AMERIKANSKA FRU!

2007-08-21 @ 20:18:30
URL: http://mallansson.blogg.se
Postat av: Anna Y

härlig bild på er!

2007-08-22 @ 08:24:45
URL: http://pumaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback