Adina

ja, här sitter jag och pluggar. SNART är jag fäääärdig med gymnasiet! Har bara nationella prov i matte E på måndag och såkallad grupparbete i Sh A till torsdag. Annars är det INGENTING!
halllllleluja!

imorgon hämtar jag min balklänning, skoj! Och då ska jag leta efter kläder till studenten, hjälp...
Under helgen ska jag försöka plugga samt gå igenom mina (FÖR många?!) lådor innan lådorna flyttas till tegelgatan 18b. Vet ju inte var jag kommer vara om några månader så hyff ha mina saker någonstans där de kan vara ett tag till liksom.


europa tour, börjar bli lite nervös. det närmar verkligen sig och det är typ först nu jag märker att jag blivit "hemsk" vuxen och tänka "neej, slösa bort tjugotusen kronor. jag åker direkt till madrid och spar pengar istället.. blabla"
seriöst, det SKA bli skoj att tågluffa och låtsas som att verkligheten inte finns och att tågluffa är livet! Allt löser sig som sagt.. så soft! visst, det kan krisa till sig men det gäller att överleva helt enkelt.
ja, det är myyycket som ska ordnas och upplevas innan studenten den 8 juni. Har som mål att HA FLYTTAT FRÅN Örebro den 10 juni men de äldre, dvs föräldrar, vet bäst och säger att det tar ett tag till. HUM! Jag får då se till att ha packat klart hela lägenheten förutom porslin & kläder innan så det bara är skal kvar liksom.. Ja, drömma kan man alltid göra. ler..

Längtar så fruktansvärt mycket efter sommaren!

Imorgon säger jag adjö till Örebrogruppen efter 5 år.. redan?!!
känns vemodigt men någon gång sker det och det blir imorgon. 


Kommentarer
Postat av: Rakel

Men nu blev det inte så, utan du får ta avsked från örebrogruppen igen på torsdag ;)

2007-05-27 @ 12:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback