Tekniken&Johanna

fungerar som sagt inte ihop.

Ge mig en färsk/ny dator så lovar jag att ladda upp bilder oftare och samt hålla min pixbox levande. Den är typ död nu.
Så jag hänvisar er till brownrock.pixbox.se som vanligt.

1 vecka och 4 dagar kvar! Snälla väderguden, var underbar mot oss!
Om 2 dagar dansar jag med David i Elite Stora hotell, värst coolt! Får väl slösa bort några hundra på taxin hem eller så erbjuder jag mamma en sovplats hos mig dvs gratis skjuts hem ;).

18 dagar kvar till Europa touren! Resten av sommaren finner ni mig i Forsaviken där jag kommer att bo, äta och njuta alldeles gratis. (typ..) sedan får jag se vad jag kommer att leva på (studielån eller socialbidrag?)

halleluja.........

det jag önskar mig i studentpresent är supertråkig men ack så viktig.. PEEENGAR och interrail kort ;) gärna en dator också men ja.

ps. tömt förrådet idag  (på 2 timmar!) så det är bara lägenheten kvar, skönt! ds.

                          image57
Åh! om jag fick välja en period då jag var lycklig skulle det vara sommaren 2006....

Kommentarer
Postat av: mippu

aww, soft! :) imorgon kommer jag!

Postat av: jenny

snart snart snart åker vi!!!! :D

2007-06-01 @ 14:22:26
URL: http://www.globetrottern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback