väderrapport....

  • Stockholm, SWE

    Mostly Cloudy, 3°
    • Sunday

      Cloudy4° / 1°
    • Monday

      PM Clouds4° / 4°
    • Tuesday

      Sprinkles6° / -3°
    • Wednesday

      Partly Cloudy0° / -2°
  • Washington, DC

    Mostly Cloudy 13°
    • Sunday

      Partly Cloudy16° / 4°
    • Monday

      Clear17° / 9°
    • Tuesday

      AM Rain13° / 4°
    • Wednesday

      Fair12° / 2°


  • vad är kylan, det har jag glömt.......


    mindre än 2 veckor kvar, snart är jag hemma!


    Kommentarer
    Postat av: Sarah

    Ska jag nu påminna dig att du ska bli 22? ;) Nä så elak är jag inte. Haha! Men det är kul att du får komma hem till Sverige snart. Vi i Sverige blir så glada när Adina landar i vårt älskade fosterland!

    Men varför vill du hoppa fram till 27?!

    Postat av: mallan

    I dag gick jag ut i bara väst och tröja. jag tror att jag har fått frost på armarna!
    Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder- kom inte med inlägg med skitsnack!
    Här slåååååååår ditt liv, du saknar oss det vill du inte erkänna! ;)

    2007-11-05 @ 20:38:13
    Postat av: elsa

    haha nu e du lite knäpp. men taaack söto :) puss

    2007-11-13 @ 08:11:04
    URL: http://elsapelsa.blogg.se
    Postat av: Karine

    Hmm, tusentals kanske?:) Visst är det roligt att fotografera :D Ja, får spara till en sån kamera. En vacker dag lär det finnas bilder på väggarna i min lägenhet eller nåt så. Barn är en av de bästa att ta bilder på. djur oxå.. Fortfarande varmt därborta, så att du kan ha tröja på dig? KRAM

    2007-11-14 @ 11:54:42
    URL: http://meyouus.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback