Meningen med...

Att hålla blogget aktiv?


*För att visa att jag lever?


*För att skriva av mig?

*För att kunna dela av mig mina upplevelser/liv till andra?

Jag lever och om jag råkar dö så skulle nästan hela världen veta inom 1 vecka, onödigt att ha blogget
Skriva av mig, har min lilla blåa 5 årsdagbok. Det räcker?..
Dela av mig, blir roligare att berätta det i verkliga livet över någon kopp te?

Frågan är också, hur många av er mina bloggläsare umgås jag med i privat? För det finns säkert läsare som jag knappt träffat eller ens umgås med.... Är det för Er skull som jag skriver så att Ni kan hänga med i mitt liv? :)

Vad för bild har Ni fått av mig genom blogg, vem är jag och vad vill jag med livet?

Men jag har ingen rätt att fråga Er eftersom jag absolut inte ha någon koll på hur många som läser.. och jag är absolut inte bättre själv som INTE kommenterar när bloggaren ber ens läsare att kommentera.. hoho..


Jag överlevde 90-talet utan internet, varför kan jag inte överleva 2000 talet utan internet?image63
Stugan 2007, pappas gamla segelbåt i bakgrunden. MITT PARADIS!


Kommentarer
Postat av: Askungen

Söt bakdel..

Postat av: piggelin

vi umgås inte men jag kollar i din blogg ändå..Spännande att se hur du har det!
Hoppas du har det superkul med Elsa i NY:-)
kram

2007-10-25 @ 22:10:04
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: Sarah

En jättehärlig bild på dig! Angående resan, ja varför inte? Det är mycket som livet kan erbjuda och annars hänger jag gärna med dig! :) KRAAAM!

2007-10-28 @ 09:22:01
URL: http://q86.blogg.se
Postat av: mallan

Du vet att jag brukar läsa din blogg.
En anledning till du surfar på nätet- ditt kontrollbehov;)

2007-11-02 @ 18:19:31
URL: http://mallansson.blogg.se
Postat av: Sigge

haha jo har haft tankarna att invita vår stora gäng å låta köra en minivariant av Hultfredsfestivalen hos mig i sommar :P Få se om det blir nån verklighet utav det :P Vi syns! ;)

2007-11-02 @ 23:52:20
URL: http://yepp.blogg.se
Postat av: Johanna

Klapp,klapp! Där tog du en poäng. Många andra undrar detsamma, en del väljer att stänga ner medan andra fortsätter skriva för sin eller för andras skull.. Vilken härlig bild! Pöss

2007-11-03 @ 20:37:40
Postat av: Johan

Det var en riktig läcker rumpa!

2008-01-16 @ 22:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback