Gallaudet University, Washington DC, USA

image61

Det var en speciell känsla att besöka Gallaudet för första gången i mitt liv. Jag som längtat sedan jag var en liten flicka och tjatat måååånga gånger på mina föräldrar om jag får åka dit och plugga...

Att se skylten "Gallaudet University" var speciell och nu kan jag säga att en del av min dröm har uppfyllts!


allt är kanon här och tack vare jacob så fungerar min bärbara igen!! han i sverige och jag i usa fick prata genom msn och försöka lösa problemet. NU är det löst och nu vet jag att jag ska ringa jacob varje gång min internet krånglar..

efter fyra veckor med ungarna, ja jag vill fortfarande ha 5 barn! fast då ska jag nog vara som faster, en hemmafru!
nåja, får se hur det blir eftersom det blir ju ganska tjatigt att sitta hemma läänge??

www.resedagboken.se "Joona" finns fortfarande kvar.....

Kommentarer
Postat av: Bambi

glöm inte att du blir gudmor oxo ; )

Postat av: Gyldenkål

HEEJ! Kul kul att du er i USA nu! Har också ALLTID vill åka dit och plugga på Gallaudeet! Känner två från Danmark som plugga i Gallaudiet just nu - Maria och Marie. Kanske du har träffat dom (?). Allt e bara bra m mig. Bor i Århus och pluggar till Bioanalytiker just nu. I de 3 veckor, som har gått sen skolan började, var det ganska rolig och spännande, även om jag hade och har mkt att plugga!
KRAMAR

2007-09-19 @ 10:45:13
URL: http://nogg.se/gyldenkal
Postat av: malin

Haha, jag har redan typ bestämt åt dig med din framtid.
jag älskar dig, Adina du är för rolig. behöver dig i bland här i Sverige! MSN duger inte!

2007-09-19 @ 21:14:30
URL: http://mallansson.blogg.se
Postat av: Gyldenkål

Vem är den gay kille från Danmark. Har inte hört nått om att en till från Danmark också e i Gallaudiet (??) så berätta gärna mer om han när du évt. har träffat och pratat med han... :)

2007-09-24 @ 17:03:12
Postat av: mallan

Ditt språk avslutar alltid med ett ord i- Gud reser med dig, om du inte klarar det själv.
Nää, skojar.
Res med dig själv

2007-10-04 @ 23:52:35
URL: http://mallansson.blogg.se
Postat av: Askungen

DU lever!

2007-10-15 @ 15:28:50
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback