LHC gick vidare!!!...



NU är våren här men imorgon kommer jag bergis att vakna upp till ett vitt Södertälje..

är det april så är det april .blah!  Ingen aprilskämt idag (än...) men det beror nog på att jag var på sjukhuset och fick ett skruv i överkäken.
Lagom så ont men tack och lov så har jag hundra värktabletter här hemma. Det har gått bra med att knapra tabletterna hittills ;).




LINKÖPING HC gick vidare.... JAAAAAAAAA och jag ska få uppleva en final!!

Nästa fredag, 11/4 ska jag och Sofia stå utanför Cloetta Arena med LHC halsdukar på oss och cloetta kexchoklad i handen.
för att sedan få stå där inne och sjunga (på teckenspråk, helst..)

Hoppa om ni älskar Linköping
(hopp, hopp)
Hoppa om ni älskar Linköping
(hopp, hopp)
Om vi hoppar når vi toppen
Vi ska inte va' i botten
Oh, hoppa om ni älskar Linköping
(hopp, hopp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback