11 dagar kvar!!

tills jag flyttar!! Misslyckades totalt med att ladda upp en bild på tunnelbanestation åkeshov :(

lastbilen är fixat.. lådorna ska räcka, hoppas jag... flyttgummorna har minskat i antal pga graviditet & axelskada...
bilen nästan fixat (vem vill åka pendel&tunnelbana i över en timma?!!)

för det första måste jag verkligen halvera förrådet, hur ska jag kunna göra det?! jag fixar det under helgen, hoppas jag!

det är ju en massa gardiner, köksgrejor, gardiner, kläder, leksaker, mattor, tv, stolar, garn och allt möjligt som kan vara "bra att ha".......  har typ ingen lust att sitta där i framtiden och tänka, åhh varför kastade jag den och den när jag nu mååste ha den och tvingas till att köpa nytt. hmhm. fast då är jag väl nybakad ingenjör med bra inkomst så bör det gå bra?

men tänk om....


Kommentarer
Postat av: Jos

Hej..



Var ska du flytta till? Pluggat färdig?

Kram Jos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback