ibland händer det bara..

tur att jag har en sån här säng!!




där kan jag hänga upp blöta kläder när jag missat en tvätttid!

händelseförloppet:  trodde att jag bokade en tid, en granne var där och torkade sin tvätt så jag behövde inte använda min kodbricka så bara in och börja tvätta. Sedan när jag skulle kolla så pi, misstag tog fel tid. Ingen granne var där och surade över sin förlust. Måste skriva lapp, och sedan jätteförsent. Måste till jobbet, lämna tvätten på eget risk. 
 
Under 2 dagar fick min tvätt stanna i min lilla tvättkorg och en snäll granne kom över med den idag..


slutsats: använd ALLTID kodbricka!


och ja, jag har bokat en ny tvätttid på tisdag så jag hinner tvätta kläderna lagom till bröllopet nästa helg...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Postat av: Martin

jaså, tycker du det att min systerson påminner om/liknar mig? Vi får se om några år så vi kan se efter vem han liknar mest.

2008-08-17 @ 18:03:52
URL: http://m86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback