telgebostäder, rätt så bra faktiskt..


ringde dit imorse mest för att fråga när jag kan hämta nycklarna till min lilla etta...
Samtidigt passade jag på och frågade om besiktningsprotokollet (se förra inlägget).

Var ju inte precis öcerlycklig över besiktningsmannens anmärkningar.
Hon där på andra sidan luren (efter FÖC ja) sade bara öhh, du kan kontakta besiktningsmannen men sedan kollade hon i datorn och bara öhh, du får komma hit imorgon och välja tapeter.


YEEEEEEESSSS!!! Och Ni som gärna hjälpt med att tapetsera och måla får behålla er erbjudande tills jag köper ett hus till min stora familj!

Men jag förväntar mig att de bara ska ha "spygrön", "mörkorange", "knallrosa" eller "snorgrön" i urvalet så mina förväntningar är inte så höga...
Ganska svårt att hitta en snyggare lägenhet än min första. Den i Örnsro var rena drömlägenhet, jag saknar den så fruktansvärt mycket! Jag hoppas att landstingen i Örebro län blir lite mindre snål om 3 år då har de råd att anställa mig... Det första jag gör efter skrivit på anställningskontraktet är att ringa till Alvar Petterssons fastigheter och skrika efter en ledig lägenhet på Åbylundsgatan!!!

Nu säger jag det igen... Adjö Motala, Hej Södertälje!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Spännande med ny stad och ny plugg! du får gärna berätta vad du läser så vi andra kan få en hum avd det handlar om!
kramis

Postat av: Sarah

Hahahaa! :D

2008-01-14 @ 18:02:49
URL: http://q86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback