sooommmmmmmaaaarrr!!!!

efter en tuff vecka i örebro med marknadsafton, studenten, nationaldagen och dop var det bara att njuta av sommaren!!

Nu har jag i princip klarat en termin på KTH, känns sååå skönt men samtidigt så har det gått så ofattbart fort...

Min såkallad sommarlov är rena kaoset då jag måste planera packningen riktigt noga då jag kommer att övernatta i Leksand, Forsaviken hos föräldrarna, Danmark, i en minietta i Finspång, i min lya i Södertälje, i soffan hos Sofia, i mammas säng i Örebro, på Drakudden och till sist på en madrass däruppe i Umeå..

Känns bara så perfekt.....

Adinas sommar i korthet

*Jobba på läger & gruppbostad
* Osqvik
* Forsaviken
* Motorcykeln
* Drakudden
* Nordiskt Ungdomsläger
* Bröllop där-uppe

och så klart tillkommer jordgubbar, alla grillkvällar, alla morgondopp, alla tekoppar jag dricker på bryggan och allt som luktar sommar inklusive koskit!


Och jag var inte ironisk....

Kommentarer
Postat av: Signe från Dk

Som vanliga vill du många saker på kort tid :) Men då ses vi ju ner i Dk :)

2008-06-17 @ 21:31:35
Postat av: Emma M

Osqvik! :D Jag längtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback