kriiia

Kan man låta bli att älska Kria, en hund som fångade Sofias hjärta.. Även mitt..


I fredags bestämde jag mig i sista minuten för att åka till Forsaviken (Stora Forsa ifall någon vill hitta det på kartan..) bara för att få träffa Sofia! 

På lördagen blev det bara lite shopping&fika i lillstaden Motala..
Sedan promenerade vi på Varamon, nordens största insjöbad (?!!) och hunnit drömma om att äga en söt liten hus vid stranden innan vi fick veta att den kostade hela TVÅ KOMMA FEM MILJONER KRONOR!! ( www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/165191 ) 


Ambitiösa vi gjorde agility (lita icke på stavningen..) bana till Kria.
                          image96

Skinka som lockbete, nu har Kria klarat banan!


Säg, vem blir inte kär i henne?....

Kommentarer
Postat av: Sofia

ohhh världens bästa inlägget ;P om min lilla flicka. Ja alla blir kära i henne! ABSOLUT, hon vet hur hon ska göra. haha. TACK FÖR HELGEN! det var absolut rätt att åka till sommarstuga o var m diiigg.

Postat av: yelena

mitt hjärta har hon också fångat :)

2008-05-20 @ 23:54:41
Postat av: elsa

söt jävel där :) jappis syns fredag o supa ihjäl oss? :D

2008-05-27 @ 12:54:01
Postat av: Sarah

Japp du får en kram och skvaller! Vi ses den 5 juni och ja lever livet! Tänk dig att det var... ett år sedan vi tog studenten. Fan vad sjukt! Imorron ska jag dra och kolla på de andra på sin bal!

2008-05-27 @ 17:24:53
URL: http://q86.blogg.se
Postat av: Rob L

Tyvärr har bebisen valt att stanna kvar i mage o vi hoppas på att bebisen vill komma ut gång under denna vecka..När jag kollade länk till hemnet, står det att objekt saknas = SÅLT, tänk dig..
Jag e lite sent ute men ändå..

2008-05-28 @ 12:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback