majmajmaj

här har det varit ganska tyst, jag vet.. därför bjuder jag på några bilder :)
har en kanonfin olympus digital systemkamera som jag gääärna använder fast de första två bilder togs av elsa.




 är man 22 år bör man veta hur man tappar ur lådvin ;)

 enligt elsa: johanna med sina 2 favoritsaker!



3 maj, räkkväll hos malin. se hur di&elsa kämpade att få upp kroken!


värmen kom och försvann, brr! snälla kom tillbaka.... åtminstone under sommaren så jag inte ångrar mig att jag valde att bara jobba och vara i sverige hela sommaren.

plan B, estland ligger några hundralappar borta.


ps. di&elsa fick inte upp kroken utan det fixade starka jag! ds.


Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Haha åh mysiga bilder du har där! :) jag vill vill vill också ha en digital systemkamera. Men den modell jag vill ha kostar lika mkt som en hel månads studielån så jag tror jag måste avvakta tills oväntade inkomster dyker upp. :P

Det var asmysigt med det fina vädret så jag hoppas att studenten kan erbjuda lite solsken! :P

KRAM!

Postat av: Camilla

japp visst är det ljuvligt med digital systemklamera, min är fortfarande min bästa julklapp någonsin!
Värmen ska tydligen komma tillbaka nu i helgen! Blir skönt!
kramisar

2008-05-23 @ 14:30:50
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: elsa

tack o lov att man har dig ;)

2008-05-27 @ 12:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback