at castberggård



hær ær jag just nu!

och av det jag har sett verkar det vara en toppenstælle och jag børjar allvarligt undra OM jag någonsin kommer att ta examen før jag vill verkligen gå på frontrunners!

tænk att få træffa nya mænniskor och læra sig en massa om sitt eget "folkgrupp/ras" eller vad ni vill kalla det for! ;)
 
helgen i copenhagen var great och det blev sena nætter så jag lær bara sova dæruppe i jennys coola loft och plugga matte.
Hoppas att miljoombyte gør susen!!! stannar hær fram till onsdag men jag vågar inte lova någoting.. Vill verkligen stanna hær! men jag har ju en barnvælsignelse på lørdag också...

så... Sverige, jag kommer tillbaka på onsdag! Och førhoppningtvis så innehåller næsta blogg bilder från cph&castberggård helgen!


ps. castberggård, vad?
www.frontrunners.dk  ds.

Kommentarer
Postat av: din träningskompis

vill du, so do it! du har din skola kvar i all framtid ju.. dessutom tror jag att frontrunners skulle passa dig utmärkt för thats you :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback