i brist på bättre....

äger faktiskt en 5 årsdagbok och nu är jag inne på tredje året! 
Köpte den precis före jag började fjärde året. Och jag har verkligen gjort en massa sedan dess..
För två år sedan var jag i Spanien med Sofia och jobbade som volontär på SOS hundgården, förra året var jag i USA och jobbade som au pair åt två pojkar, NU sitter jag här och tar en av kvällens måånga minipauser från boken &anteckningarna.

Var kommer jag att finnas om ett år? Här? 


ps. lillebror moon är hemma igen! fast nu har mamma åkt ner till spanien med honom så han är därnere med pappa&lillsyster maja. ds

ps2. jag vet att moon&maja är djur, inte människor men de är ändå mina småsyskon... ds2.

ps3. det blir göteborg till helgen för min del. anledningen: jag&elsa har vår speciella halvårsdagar som vi haft sen 2006. vi har varit i stockholm, uppsala, new york city, stockholm igen och nu blir det göteborg! ds3.

ps4. jag läääängtar så mycket efter dig lill-bob! ds4.


KRAM



None

vi på varamon, nordens största insjöbad.

Kommentarer
Postat av: elsa

vi alla längtar efter lill-bob!! :) och jag ser fram emot helgen oxå :) puss!

2008-10-19 @ 23:27:45
Postat av: Malin

Ja jag vet, skäms på mig, visste ej att Hampi var världsarv. Har ej koll på de indiska världsarven för tillfället, men ska definitivt läsa på!! haha. Det var fantastiskt vackert ja! Hehe, mysigt att du känner igen dig! :)

Från Goa till Bangalore tar det 14 timmar med buss... vi ska dit på fredag och stanna nästan en vecka! det är diwali här, ngn festival så alla skolor och arbetsplatser är stängda. bussresan ser jag inte fram emot, men det andra! Vi ska bo i Anjuna Beach tror jag. Var ni där?

Puss!!

Postat av: Sofia

wow helt plötsligt har du mer syskon, haha.

Jaa jag vill bara att lill bob finns här plötsligt.. vore skönt ju! :D

2008-10-23 @ 15:04:37
URL: http://bombo.blogg.se/
Postat av: Stefan

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.



omdigitalkameror.se

Stefan

2008-12-22 @ 03:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback