3 veckor kvar?! du skämtar...



jag fattar inte.. fortfarande

Igår fick jag värsta resfebern och ville börja packa ryggsäcken men började med det ganska nyss. Bara för att se om allt jag ville ha med får plats, jaså det var faktiskt ganska mycket plats kvar. Visumprocessen pågår fortfarande, passet är på utflykt just nu. Inträde till Kina fixar vi sen under veckan..

Bloggen kommer att vara helt vilande under luffningen, istället ber jag er att gå in på www.resdagboken.se och söka efter Joona

att ta med systemkamera eller icke, det är frågan det.

Kommentarer
Postat av: KJR

Ångrar att jag inte tog med min Systemkamera på europaluffen =) Det är vid sådana tillfällen det är kul att ha extra bra kvalite på bilderna, tycker du ska ta med den =)

2009-07-28 @ 15:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback