ängeln som kom i rätt ögonblick

I fredags var jag & min underbara oskar tillsammans (äntligen efter två veckor!)  bilade til tågstationen där jag plockade upp honom, hem till mig för att smaka på min kyckling wok. buss till Baronbackarna (gillar området ;)) för en förförfest. sen till Oxhagen hos Josefine (fin lägenhet du har!)
ludde fyllde systembolaget, dvs 20 år

dags att sticka till krogen. jag, oskar och hanna stack ut för att ta en svarttaxi men nepp. grr! ven ska vi ringa?!

Men då fick Hanna ett SMS från ängeln som frågade ngt. Kom på att ängeln har en bil! yes! vi försöker be på våra bara knä, det lyckades! Ängeln kom till oss i oxhagen med sin söta hund som slickade oss i ansiktet, suuuper söt! ängeln körde oss till klaras. lovar att det var första&sista gången jag åker med dig till krogen. men TUSEN TACK ska du ha.

oskar vann på BJ denna kväll så det blev middag på Efesos, super gott som in i himlen! mmmums ;)

hann att besöka mina bebisar och de var sååå söta! pratade mycket enligt oskar. börjar bråka lite nu när de är könsmogna =/ hoppas att jag slipper dela på dom sen.

snart ska jag ut o cykla i kylan. brrrrrr

förresten, glömde bort mina underbara vinterskor som räddar mina fötter från att dö ;) jag överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback