hos maria

redan advent?! seriöst...

inte fattat att tiden faktiskt rullar iväg och så har jag en del idiotiska skolarbete som måste göras, men det skiter jag väl i nu mitt i natten :P

sett filmen Guds stad, rekommenderar den verkligen!
typ "ingen" vet att jag har blogg. lite idiotiskt av mig att skriva inälgg efter inlägg men vill liksom inte erkänna mitt svaghet (efterapar alla :P)

hann handla en del i sthlm idag yes!  julklappar men skönt att få det överstökat! men köpte några böcker till min /snart../  lägenhet. så klart SKA en av dessa vara en grekisk kokbok ;)
/ni som är galna i grekisk mat, välkommen till mig/

njuter att vara här i sthlm och förbannar över att det är söndag i morgon:( då måst jag åka hem..

***   ***

jaa, go natt folks :P

Kommentarer
Postat av: mippy

nu vet jag att du HAR blogg! Jippiaj! Är jätteroligt att du är här hos, det måste vi göra om flera gånger! puss

2005-11-27 @ 00:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback