jag efterapar alla...

Hittat ordet efterapar i någon gammal lexikon och typ bestämt mig för att sluta använda ordet härma. Efterapar låter roligare, eller hur? =)

Jag efterapar alla och skaffar blog. förbannad på mig själv. Lite skumt jag vet men det som pågår i min hjärna har jag lite svårt att förklara

var så äcklig underbart skönt att få simma, simma och glömma att världen existerar utanför. hann med några längder, bada i bubbelpoolen med gubbar och sola solarium. hann fundera ut vad jag ska göra nästa år. typ bestämt mig att jag bara ska läsa tre ämnen och praktisera bort tiden ;)

som alla tjatar, julen är här snart! mamma&pappa och jag drack glögg och lussekatter för någon vecka sedan, tala om jullängtan!  på tal om pappa, han är i spanien nu och jag letar efter telefonnummer till farmor nu. grr, hon fyller sjuttio imorgon så man får säga grattis =) förresten, har inte spansk ursprung. farmor och bonusfarfar Gacke råkade bila runt i europa med sin husbil för flera år sedan  och de kom till Costa del Sol där de fann deras vinterställe eller ska man säga paradis? idag äger de en söt liten lägenhet typ 50 meter från havet. lite avundsjuk jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback