allting?

Yippie! Ett sms från mamma: Jag har räddat mormors symaskin åt dej
nu slipper jag leta i blocket/tradera efter en symaskin. greeat! ni som inte vet det, jag gillar att sy när jag får tid ;) ska iallafall sy gardiner till mitt lya i örnsro.
LÄNGTAR! VAr på IKEA med Mallan för ett tag sen och jag fick en massa inspiration och nu är jag mer säker på hur jag vill inreda mitt lilla lya.

pappa är i Xiamen, någonstans i Kina och festar med presidenten. INGEN SKÄMT!
Mamma fick ett sms där pappa berättade att han var bjuden till en nyårsfest hos president. Lite skumt va?
Ska korsförhöra honom när han kommer hem :)

Under helgen var jag i stugan men min oskar, det var toppen och vi behövde vara osocial och för oss själva. Vilket var toppen!
nu till lägenheten, ska typ ha svart klinkergolv i hallen, ekparkett resten av lägenheten, grön&vitt WC och så hoppas jag att färgerna på väggarna blir okej.

imorgon, skola igen :( äsch, jag klarar det. Är ändå borta nästa vecka.
Ska till Uppsala, skoj! *not....*
ska verkligen försöka förbättra mig här på bloggen ;)
ska tjuva pappas digitalkamera när han kommit hem så får ni mina läsare nåt att glo på ;)
 Då får jag leta efter bilden på Kinas president & pappa *ska göra mitt bästa*
här ser ni en nittonårig som INTE äger en digitalkamera, WOW!


Kommentarer
Postat av: maria

åå din lägenhet låter så herr nilsson-snygg!
jag kommer med paketen från Giants eller nåt från affärer med snygga saker på besök så fort du flyttat in i lyan!
wooh med den där presidenten.. humm!
puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback