Lycka till med Er nya symaskin

Ni har nu blivit ägarinna till en av marknadens modernaste och mest lättskötta symaskiner.
Den kommer att göra sin tjänst i många år och vi får hoppas, att Ni kommer att trivas tillsammans och bli riktigt goda vänner. För att samarbetet ska bli det allra bästa under dessa trevliga stunder har denna handledning "Så här syr Ni på..." utarbetats. Egentlien är Er nya Husqvarna symaskin så enkel, att ingen särskild handledning behövs, men det uppstår alltid frågor som skall besvaras och vi hoppas att denna bok ska komma väl till pass.
Än en gång. Lycka till med Er nya Husqvarna symaskin

Hittade boken i lådan där jag har MIN symaskin. Mormor och jag delar samma tidsuppfattning, vi både tycket att år 1999 var ganska nyligen, INTE sååååå längesedan. Som svar på frågan: När lämnade du in symaskinen på service senast? svarade hon: det var nyligen så symaskinen ska fungera utmärkt.
Och i serviceboken kunde man läsa att den senaste servicen utfördes den 7 oktober 1999.
Då var jag 13 år gammal, jag var sååå liten! men då tyckte jag att jag var STOR, jag kan göra allt! 1999, det är "nyss" inte "längesedan". Skönt att åtminstone någon delar samma tidsuppfattning som jag :)
Med min "modernaste & mest lättskötta symaskin" ska jag sy gardiner, kuddar & grejer till mitt eget lya.
det låter väl rätt bra?

och jag SKA försöka ladda upp fler bilder här på blogg men ni som känner mig vet hur det blir :)
nu försöker jenny övertala mig att hänga med till island.
grr, sur på klädkataloger! jag blir JÄÄMT missnöjd då jag får kläder som jag beställer. NU har jag bestämt mig för att ALDRIG beställa kläder från internet & kataloger. Förutom inredningsgrejer&bikinis ja


puss!



Kommentarer
Postat av: jag själv

Vet att det är en del stavningsfel men jag skriver så fort så det blir så :) så här fungerar jag Joona. puss på er alla!

2006-01-30 @ 11:56:38
Postat av: Mallan

Ja, det var år 1999 typ igår, snart är vi fyrtio.
Ålderkris nästa? *saknar dig!*

2006-01-30 @ 12:07:31
Postat av: Bambi

tycka tycka om meeeed! *

Postat av: Hanna

Adiiina! Snart är det dags för Sälen och en massa bus! Hihiii.

2006-02-02 @ 21:45:10
URL: http://lillfotad.blogg.se
Postat av: sofie Borås

=) skratt, är klar med min utbildning nu i juli! =) men ska lägga upp lite fler bilder på de nyare buketterna till bröllop jag har! =)

2006-02-03 @ 07:24:44
URL: http://pipomusik.blogg.se/index.html
Postat av: Isabel

Tackar för att du tycker om min blogg - men svara på mina frågor - =)

2006-02-03 @ 11:51:23
URL: http://isabelengwall.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hej!
Jaa, reena drömkillen! Håller meed! :) Skratt, hans leende är verkligen sockersött! :)

2006-02-03 @ 13:56:41
URL: http://citronsaft.blogg.se
Postat av: Hanna

Jaa, ska givetvis kolla efter något par som passar mig som handen i handsken... :) Hur mår du nu? Puss

2006-02-03 @ 15:45:22
URL: http://lillfotad.blogg.se
Postat av: Mallan

Saknar dig! Nu ska vi inte ses på tre veckor!
Kolla min blogg under Bohemiska Adina!
//mallan

2006-02-04 @ 15:02:23
Postat av: Mallan

Ja! Vi ska göra något i sommar! men vad?? Jag har bestämt mig att inte deltaga med Island...:( men övrigt vill jag med!

2006-02-09 @ 11:48:08
URL: http://mallansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback