halloj!

nu ska jag skriva lite ;)
Är här i Vadstena hos faster. Jag ska passa hennes hus i 2 härliga veckor medan hon & hennes familj är i Tjeckien på EM. Kusinen T rider fälttävlan.
De åkte just och jag har fått en del instruktioner om hur huset ska skötas. *svälj* 
Jag överlever nog, sommarstaden Vadstena har en del att erbjuda och jag får besök.
No problem om jag blir sällskapsjuk ;)
Har lovat mig själv att jag ska upptäcka Östergötland & hälsa på farmor&mormor.
Och jag kommer ABSOLUT att utnyttja poolen jätte mycket!
Även om närmaste strand ligger typ 5 min härifrån :P

wow, jag räknade hur många dagar jag varit i Örebro under sommaren och jag kom fram till 11 (bara ELVA!!) dagar. haha, så kanonskönt att slippa örebro! räcker med att jag tillbringar tiden där då jag studerar.

island: oslagbart natur, härliga människor, skum boende (delade ett hus med BARA 1 toalett åt 24 tjejer), kanongod mat, sett 3 olika väder samtidigt, reykjavik ska jag givetvis återvända till och SHOPPPA!!! Har två underbara second hand klänningar hemma.

efter island for jag till stugan med 3 söta tjejer, jag är verkligen duktig på att undvika örebro ;)
och efter stugan for jag på min käraste ägodel (Yamaha Dragstar 650 cc) till Drakudden.

Om Drakudden kan jag säga.... hm, mycket! :D Johan, Robert, Jacob, Theresa & jag hade "vårt syndaraden". "Draknutby", en scoop påhittad av några tjejer. Korsflyttningen, en skämt av mig & Theresa. Korset var typ 2 meter hög & 1,5 meter bred. Liite stor men jag & T lyckades bära upp den till killarnas vardagsrum, haha. vilket chock de flesta fick nästa morgon! beskyllningar for runt till alla utom oss flickorna. haha.. skämtet forsatte nästa natten, korset fick bada lite. jag & theresa tog ner den från killarnas våning & simmade ut på Mälaren till en flotte. Haha, vi kunde verkligen inte valt en bättre plats!!

skämtet avslöjades sista kvälen & det var komisk att se allas min när vi gick upp på scenen ;)

mycket intern skämt, är det ngt ni inte förstår så är det så =)

nu sticker jag ut & solar vid poolen

Kommentarer
Postat av: Mallan

I morgon åker jag! :) fyra, el sex.

Postat av: Malin

Tack för dygnet hos dig i Vadstena! Det var verkligen härligt, lyxigt och total relax! Har laddat upp bilderna nu, säg till om du vill ha!

2006-07-27 @ 20:50:52
URL: http://chokladbiten.blogg.se
Postat av: charlotta

härligt att läsa,, elva dagar det var inte alls dåligt. bra gjort adina! :):)avis på dig ang om sommarstugan. :P kramis!! :D

2006-07-28 @ 14:48:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28
Postat av: Jenny

hoppas du fått brevet kommit med posten.....

2006-07-28 @ 15:08:05
URL: http://jenny86.blogg.se
Postat av: elsapelsa

tack för dagarna! verkligen häääärligt! hoppas din helg blir toppen! :)

2006-07-28 @ 17:18:58
URL: http://elsapelsa.blogg.se
Postat av: Thea

Skrattade lite.. :P Hoppas helgen blir urmysig! Har d gött i Skåne jag.. Men visst saknar man Draknutby o syndarraden.. *blink* Pusspuss

2006-07-28 @ 17:38:58
Postat av: elsapelsa

ja men inte så svåra att få bra bilder i vadstena, allt var ju fint och vackert du vet bla bla :) bra att du hade det härligt åtminstone ;) kramar!

2006-07-31 @ 20:58:40
URL: http://elsapelsa.blogg.se
Postat av: SOLSTICKAN

du kompis jenny?

2006-07-31 @ 23:57:18
Postat av: göran perssons älskarinna

jajemänsan, och det stämmer. ;) *hoppas jag* haha

2006-08-03 @ 22:18:33
URL: http://naturelle.blogg.se
Postat av: Jenny

heej. ja lgheten ligger i norr... hoppas allt är bra med dig förresten. är trött här kom hem från lägret idag. saknar dig med. pususss

2006-08-05 @ 20:55:41
URL: http://jenny86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback