mmm...

nästa vecka blir det "åka runt" veckan för min del ;)
På tisdag åker jag till T för att träffa L & hennes familj samt träffa lille T.
Som jag aldrig träffat men följt under dessa 9 månaderna i magen.
Vad jag saknar er! presenterna till lille T är inslagen och placerad i klädkammaren.

På onsdagen säger jag adjö till T o åker vidare till stora Stockholm där jag får möta söta Malin!
På torsdagen blir det en del att handla till Island.
Ja, ni läste rätt! ISLAND, vafan det ska bli skoj! ;D
Nordiskt Ungdomsläger.. yippie!

idag hämtade ägaren Sofia sina Smulan&Evy.. ledsen jag, sååå tomt här nu.
Men jag har ju mina pojkar!
Haft katterna hos mig en hel vecka och visst fick man stå ut att de kunde komma till mig i sängen kl 4 på morgonen! Ingen dörr till sovrummet och så orkade jag inte fixa ngt draperi, tror att jag skiter i det.

Har en urSNYGGGG tavla här, ska fotografera den & sätta in bilden seen.. Men först måste jag få konstären JAP:s tillåtelse.

och så färgade en viss Mallansson mitt hår igår, det blev kanonsnygg :D mööörk brun med liite ljusa nyanser blev det typ.

och så som alla vet förlorade sverige :( så nu hoppas jag på England (Svennis!) eller Brasilien...



Lögnen sårar mer än sanningen, det borde Du fatta... Sanningen vet jag men du vill inte berätta. Omoget....








Kommentarer
Postat av: Bambi

tusen tack ännu till gång ; ) katterna trivades så hos dej :D jaa... En viss som inte vill berätta sanningen är FYFAN OOOMMOGETTTT !!!! soft den viss kan dra åt helvete ; )

2006-06-26 @ 09:02:20
Postat av: Jessica

Hej!
ang din kommentar i min blogg.
ja de ändrade d hela tiden.

antingen är det i england, sydafrika, taiwan eller grekland (aten).
rörigt, men vi får veta VAR sen ;)

Postat av: Askungen

Läser....

2006-06-27 @ 15:40:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1532/
Postat av: Askungen

Inga Brassarna!

2006-06-27 @ 15:40:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1532/
Postat av: mallan Piggelinas mor!!

jag saknar dig...
tavlorna finns därhemma i Örebro, men de pussar och tittar på varandra just nu. Ja, bäst att låta vara dem medans jag är här:) kraaam min goa adina!

2006-07-07 @ 00:15:56
URL: http://mallansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback