93 %

av 100 %. Vill du göra något är det DIN inställning som utgör HELA nittio tre procent! Läste det i Handens Ljus (kristet tidning) och ja det stämmer verkligen.
Idag slutade jag 13.40 men gick från skolan kl 15.30. Varför?

Dagen började jag med att vakna rå tidigt (kl åtta... tyst med er, jag har en schema som inte tillåter en att vakna tidigare än 8.30) Kl nio hade jag möte med engelska läraren om ansökan till Gallaudet.
Detaljer som jag ville dubbelkolla. Inte roligt om ansökan misslyckades pga jag missförstod något pyttelitet.
OK, det här fixade jag idag: audiogram (man måste typ vara helt döv för att gå på gally), rekommendation från 2 lärare, betyg som ska översättas till engelska (typ...) och jagat folk i skolan. PUH! Nu känns det iallafall att jag verkligen satsar på Gallaudet och det inte bara är en dröm. Bara 10 månader kvar... BARA?! Jag som längtat sen jag var en flicka...

Imorgon är det dags för återförening, Tjejmaffian!
Ja, vi har träffats under veckan MEN det är imorgon då alla verkligen är på samma plats!
Jag och Elsa försökte börja med vårt sak men det misslyckades direkt när tjejerna typ bara "ehh, NI?!", "Haha, det tror jag aldrig!", "Ni är för skadad, tyvärr ni fortsätter" och "seriöst, imorgon då alla är samlad" Humhum!  Äsch, jag KOMMER att ha jääättttte kul i morgon.

Byss, på lördag är det julshopping i IKEA *mysmys, fick IKEA jultidning idag RÅ bra saker jag måste köpa!*
SNART ÄR DET JUL och FILMGALA. Vilka har biljetter till galan??????

Glöm inte fars dag på söndag. Pappor måste man bara ha, helt enkelt! Och min pappa är världsbäst, så är det bara! *säg inte emot, ingen kan slå min pappa!*

Kommentarer
Postat av: Jonas Persson

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback