Ett tag sedan

jag uppdaterade bloggen. LEDSEN! Men har inte haft någon skrivarlust även om jag har en masssssa att skriva om! Varit i Spanien i 1 månad, med Sofia. Jobbade med hundar (www.sos-animals.se) och så kan ni läsa om resan på nogg.se/spanien. Kan säga att jag saknar Jessica så fruktansvärt mycket  :(
Var inte speciellt trevligt när jag fick telefonräkningen, den hamnade på några tusen kronor. *jippie!* men man hade sina anledningar *blink*

Nu håller jag på med några skolarbeten men det som är högstprioriterad är.... Gallaudet University
Ska läsa där nästa höst (Höst 2007- vår 2008) Det har jag drömt om sen jag var en liten flicka!
Nu måste jag sparka mig själv i rumpan och fortsätta med ansökningen. Om jag missar Gally så får jag väl plugga på Kungliga Tekniska Högskolan eller något sånt.  Får se vad livet vill göra med mig =)

Annars så verkar mitt liv rulla på. På måndag (imorgon egentligen) börjar det vanliga livet i Örebro igen, då har alla kommit hem från "överallt". Då gäller det att återuppväcka våra seder (Deeds, Princess, Desperate kvällar.... Tjejmaffian är tillbaka!) Jag har lidit så mycket de senaste veckorna, av saknaden!

Filmgala 2006, yeah jag fick biljetterna! Nu är det dags för klädjakt, på den perfekta galaklänning till lördagen. Man vet ju liksom aldrig, tänk om jag vinner någon pris! *of course, med en film som gjordes på 36 timmar!) Men det skadar inte att vara lite positivt ;)


PUSS

Kommentarer
Postat av: brownrock

shut up! självklart ska vi vinna något, tihi! yeees imorgon är vi tillbaka! :) o du, hitta en jävligt fin klänning tack för jag har ju en skitsnygg :p pusspuss

Postat av: Yelena

vi är bäst! vred åt alla skitstövlar

2006-11-05 @ 19:25:35
Postat av: Kickan

Vad hände med läkarplanerna?

2006-11-05 @ 20:00:53
Postat av: adina

Kickan, nu frågar jag igen. Vem är du? :)

Och svaret är: Jag vill fortfarande bli läkare.

Kram

2006-11-06 @ 16:43:25
URL: http://adina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback