snaaart

om två veckor är jag i Fuengirola, Costa del Sol, Spanien.  fi *** så fort tiden gick! sååå snart, är jag redo?!

en hel månad där nere. ojjj. överlever jag saknaden? måååste! webcammen finns så smått soft.

måste fixa ansökningen till gallaudet. wiee!
 snart åker vi! och dumma jag ska springa lidingöloppet, haha! tur att jag har min personlige massör som har lovat att rädda min kropp efter loppet. *tack*

föööör lugn i skolan så jag inte kan plugga på "vanliga" sätt. smått jobbigt men jag försöker så gott jag kan. om 3 dagar är jag i Forsaviken, åhh! Ni som varit där förstår. MITT PARADIS!
stugan, det enda jag kan göra PRECIS allt för. 
ja, ni läste rätt. det är fortfarande en stuga för mig ;) med alla bekvämligheter och sånt skit. hoppas att vättern är rätt varmt, men jag kommer att hoppa i och få en bang förykldning. Byss, jag åker ändå till varma spanien

var i Stockholm  under helgen, toppen helg! :D hann med en del. T:s lägenhet var såååå mysig och jag älskar din stil, T!  nog talat om sthlm, resten får ni gissa..


ikväll, Desperate möte igen! :D tisdagar är heeeliga för oss flickorna.

byeee

Kommentarer
Postat av: elsa

heeeeliga!! amen :)

Postat av: jenny

amen!

2006-09-12 @ 18:37:04
URL: http://www.globetrottern.blogg.se
Postat av: Bambi

amen!

2006-09-12 @ 18:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback