ålderkris, njae

till en viss del ja. om tre dagar blir jag 21 och härmed får jag köra riktiga tunga motorcyklar!
Har hittills fått nöja mig med min käraste ägodel som råkar bli strypad på grund av mig som var för tok ung för en riktig A körkort. Halleluja!
Idag är jag i Forsaviken och bara njuter&myser! Var hos kära farmor&farfar idag i några timmar och såklart hann man äta farmors goda kakor ;). Sedan var det lite trädgårdsjobb i stugan men värre skoj när det är varmt!
Myspys.. älskar verkligen svensk sommar, börjar undra om jag verkligen är klok som ska tågluffa till sommaren. Hum!
Ålderskris här ja, farmor började prata om hur det var då hon var tjugoett.
Hon hade en man, två barn och allt det där "vuxengrejor" som man säger.
Här sitter jag och försöker ordna med mitt liv till höst och typ bara äger en motorcykel och möbler. Ja, jag har faktiskt två pojkar som är nitton månader gammal. Okidoki, lite vuxenpoäng där!

imorgon drar jag till stora stockholm och då blir det utgång med elsa. Exakt ½ år sedan vi gick ut ihop i sthlm, dags för lite tradition när vi är så pass gamla typ. Verkligen goood.

pussssss


Kommentarer
Postat av: Gyldenkål

Måste bara gratulerat dig med dagen! Och ösnka dig en topppen valborg!! Ha det så mysig i Sthlm med Elsa. Hoppas allt e annars bra m dig. Kramkram!

2007-04-30 @ 15:56:23
Postat av: mallan

du måste sluta att umgås med gifta vänner, din familj och alla andra som gifte sig i din ålder med barn.
Tänk- på hur du lever nu, du har faktiskt kul. cool- kanske usa, eller KTH med fester med andra ord.
Du har ett liv, det finns en värld utanför den svensson-familjen-världen. ;)

Postat av: mippu

ääh, du är fortfarande yngre än jag. :)

2007-05-02 @ 19:17:24
URL: http://mippy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback