Jag vet

att det är typ kl 2 på natten men jag bloggar ändå. (för er skull!)

En föreslog att jag skulle skriva om vad som händer i mitt liv. (Öhh?) Visst händer det en del men jag är inte superduper duktig på att skriva ner allt skojiga. Halleluja!
Nu försöker en viss Sofia ringa mig men syns konkurs. 
Kl 2 på natten, både jag och kombon är vakna och pratar om allt mellan helvete&himmel. Det är väl så eller? :P
Köket ser hemskt ut och vi har använt alla porslin, då är det diska och diska som gäller. usch för diskhögar!
Ja, jag och kombon är rfenliga av oss men just nu är vi lite stökiga av oss. Tillfällig problem pga stress. haha!

På tal om studenten så är det PI snart! Fixat balklänning, kavaljer (nu blev ni nyfikna? Det blir David Farkas), och allt det där man behöver till balen och så INGENTING till studenten. Halleluja!
 
Halleluja
, mitt område rå eftersom jag jobbar med Bibelns historia nu. Examensarbete i Historia B. Massor med ämnen är typ över så jag får koncentrera mig på matten. Skoj!
Massor med räkningar denna månaden så det blir gröt&pasta typ. Halleluja!
Annars så är det en massa skoj som händer det närmaste tiden.. Stockholm nästa helg, jenny&malins 40 årsfest, vårsamlingen, sofia&hannas 42 års fest, bal och STUDENTEN! (pappa blev 55 igår och mamma blir 50 i juni) så det är en del skoj denna år.

Kombon väntar på mig.. Adjö så länge!

Glöm aldrig att kärleken övervinner allt....


Kommentarer
Postat av: jenny

syns i sthlm! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback