Systemkamera, nu eller sen?

Blir bara mer och mer sugen på en egen systemkamera! I pricip på alla lägrar finns det alltid någon som har en sådan och såklart blir det alltid kanonsnygga bilder. Så jag har kollat upp min lilla ekonomi och ser att jag faktiskt kan spendera lite på kameran men hyff spara till höst. Vet ju liksom inte vad som sker under de närmaste månadena förutom europatour&drakudden&finlandtour. Hm!
Det får väl bli sen men jag viilllllllll ha NU!
Menmen, en snäll kille har lovat mig att jag får låna hans. Jippie! Då passar jag på o provar o ser om det är ngt för mig.
 Behöver inte köpa ngt just nu utan det kan faktiskt vänta men vill ju ha snygga bilder NU!

förresten så har jag fixat pixbox så jag kommer att ladda upp bilder oftare nu. Blogget är så seg att ladda upp (min dator, rätt så dödsjuk).

joona.pixbox.se /så var det tror jag../

nu gäller det att fixa det sista i projektetsarbete..


PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: elsapelsa

nu eller sen? : sen!! ;)
du kommenterade men skrev ingenting? mysko.

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback