klänningar, MER klänningar!

Jaa, då är det nog dags att erkänna mitt nya "måsteha!" eller begär?

KLÄNNINGAR, KLÄNNINGAR!!! Den första jag köpte var en lila prickig klänning på H&M, sedan har det rullat på..
ch idag hittade jag minst 5 klänningar men efter en massa "om, men, tänk om, hur, vad, varför" blev det två klänningar som jag tog med hem (snattade inte, köpte dom ;) ).
Någon dag ska jag ladda upp foton på mig med alla mina klänningar *oups!* Om jag lyckas få någon att vilja fota mig ;) )  
Inga mer jeans eller tråkiga tröjor för min del längre! Nåja, på ett tag iallafall!
Är så förbaskat förälskad i mina klänningar, nu slipper jag nog shoppa på mer än 1 månad. haha!

ang signmarks har jag inte bestämt mig. Köpte biljetten men ångrade mig och nu ska jag nog köpa det igen. haha...

Dags för lite framtidstankar. SKA besöka KTH och följa en student som läser Kemiteknik i mars! Blir nog skoj och jag hoppas verkligen att besöket gör mig mer säker på hur min höst ska se ut.
Mor förstår inte hur jag kan sova så gott på nätterna när jag inte vet var jag ens finns i höst.
Soft, det mesta har jag fixat.
*Lägenheten ska jag hyra ut i andra hand
*Pojkarna får en fostermamma
*Sakerna ska ner till källaren eller till stugan
*Pengarna är sparad
*Ansökan är på väg till olika universiter
*Studiemedel&lån fixar jag i höst
*Boende i Stockholm är nästan fixat
*Gallaudet blir det om jag får tillräckligt med pengar

Såja, varför ska man ligga och oroa sig över saker som ändå ska ske..

Skiter det sig finns det alltid någon lösning!

Duktiga jag ska åka 3 mil i morgon på längdskidor. haha! Tjejklassikerns sista etapp, då gäller det att psyka sig själv och plåstra ORDENTLIGT om foten!

livet går vidare oavsett hur........

Kommentarer
Postat av: mippu

du ska med till signmark!! alien och skruven kommer att känna sig underlägsna! :)

Postat av: mallan

Du köpte dina klänningar för miljoner kronor, du fick mig känna som en lodis. länka hit min blogg;)
Tacka för herrens nåd mot dig oavsett din framtid ser ut.

2007-02-09 @ 23:59:54
URL: http://mallansson.blogg.se
Postat av: jenny

heeeja joona! ;)

2007-02-10 @ 12:17:21
URL: http://www.globetrottern.blogg.se
Postat av: yelena

sitter här med två par nya klänningar och vill ha fler! du har smittat mig din asbest :D

2007-02-12 @ 11:11:20
Postat av: Gabriella

En stor alla hjärtans dag hjärta skickas just nu till dig från mig ;)

2007-02-14 @ 16:02:52
URL: http://citronsaft.blogg.se
Postat av: Mohammedia

Hej med en som vann tillbaka verklighetsuppfattning.
stackars den andra med drömmar om en man som försörjer.
Skaffa dig en man som ger dig möjligheter till att verkliga dina drömmar och att kunna dela dem med dig.
Liksom dina vänner.
en liten fråga:
är du gravid?

2007-02-16 @ 01:16:22
Postat av: mippu

precis, alla har olika tolkningar! den dära teori krutgumman till min mormor har är rätt intressant! :)

saknar dig med gumman!

2007-02-21 @ 22:57:37
URL: http://mippy.blogg.se
Postat av: Camilla

hejsan! visst är det härligt ibland att veta att det alltid kan ordna sig när det gäller framtidsplaner. samma med mig jag vet ju inte ens om jag får komma in på diakonutbilningen eller om jag får någon fast tjänst efter all pluggande så är det härligt att gå mot den framtid! mmmmm Kul att di ska kolla på Kth! Hopaps det blir givande!
Kramkramis

2007-02-23 @ 06:29:45
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Askungen

men men lider med.... måste-attacker och om-attacker!

2007-02-23 @ 08:10:47
URL: http://askungengwall.blogg.se
Postat av: Camilla

hoppas årets form på klänningar passar mig bättre, jag en större häck än överkroppen vilket kan se konstigt ut i snäva klänningar men det är väl inte såna som är på modet nu eller??
Kramis

2007-03-09 @ 09:22:12
URL: http://rainred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback