Lisabon Avenue Hostel

Gratis internet sa jag utnyttjar det!

Langesen jag uppdaterade blogget sa det ar val dags att skriva lite och beratta om min framtida planer. (forutom att gifta mig och skaffa fem barn).

Just nu ar jag i Portugal, om en vecka ar jag i Madrid, om tva veckor ar jag i underbara Drakudden, om tre veckor ar jag i stugan vid Vattern OCH om fem veckor ar jag i Washington DC.

Det blev inte Gallaudet University, det blev inte Kungliga Tekniska hogskolan, det blev ingen studielan eller socialbidrag. 
Det blev Washington DC och ett "aupair"jobb!!!

annars sa far ni lasa i resedagboken.se for att kunna folja var galna resa i europa. Sok efter Joona, Brownrock eller KJR.

KRAMAR till er alla!


Kommentarer
Postat av: piggelin

Grattis! Vad kul att du ska jobba som aupair!..Åt en dövfamilj?..Kram!

Postat av: Martin

Idag är det din namnsdag, så; ett STORT grattis!

2007-07-21 @ 20:54:26
Postat av: Emelie

5 barn? hehe ska du ha så många?? haha

2007-07-31 @ 20:01:52
URL: http://nogg.se/travbruden
Postat av: elsa

VORE TOPPEN!! skoooj att träffas juu innan du helt borta. fan vad deppig man blir när man tänker på att du ska borta i 3 mån men ääsch du kommer att ha de så toppen :) de e bara å smsa! pusspuss!!

2007-08-02 @ 00:56:19
URL: http://elsapelsa.blogg.se
Postat av: tess

vill bara önska dig lycka till i dc! du kommer att få det superkul! och rapportera gärna hur det går, och hur touria o familjen mår. lycka till nu! stora kramar!

2007-08-02 @ 14:08:41
URL: http://tessadventures.blogg.se
Postat av: Keke

Familjen har sattat in annonsen på ams.se . 4000 kr per månad i Sverige är ok på ett sätt men i Island är det alltför lågt betald för Norge och Island är nästa lika dyrt men Island är lite mer dyrare än Norge och jag har varit i Norge många gånger i mitt liv och vet hur svindyrt där därför jag tänker inte ta den au pairfamiljen. Men du, har det roligt i USA.. ler..

2007-08-04 @ 10:02:12
URL: http://internett4000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback