att vara eller icke vara.. det är frågan

image64


Att vara en student eller en luffare?



Sedan jag tog studenten har jag varit överallt.. Har ett rum där i Forsaviken hos föräldrarna.. Mina grejor är utspridda över hela Örebro.

Frågan är om jag ska fortsätta att vara en luffare i några år till eller helt enkelt börja plugga och ta examen?
ärligt så vet jag inte vad jag vill eller orkar med. för att få ett ordnat liv, en ordnad ekonomin, en riktig bostad eller en "normal" livsstandard är universitet det bästa valet.
Men jag vill prova på allt jag har drömt om.. Göra det nu innan jag får en massa studieskulder och innan jag blir mer penninggalen..

Eller?

Jag själv vet inte svaret men det ordnar sig alltid!

Kommentarer
Postat av: Martin

vet inte om du kan läser den här men välkommen tillbaka till Sverige (i efterskott)! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback