andas johanna, andas!!!


andas, lugn och ännu mer lugn!

en hel bok på niohundratjugoåtta sidor PÅ ENGELSKA och det ska vara min allra första kursbok.

Jag får helt enkelt skylla mig själv som sökte till medicinsk teknik, jag en tävlingsmänniska som ska ta det värsta och tro att jag är bäst. Nu gäller det att bevisa det!

Nu vet jag vad jag ska göra när jag inte inredar, lagar mat, tränar eller svarar på SMS.
PLUGGGGGGAR!!!!!!!!!!!!! Och då ska jag ha en internet vakt som blockerar mig från MSN och sånt som blogg till exempel. Världens enklaste jobb, vem vill ha den? :)

Då får Ni räkna med att jag inte ändrar på bloggens utseende på typ 3 år. Men texterna kommer nog att innehålla uppgifterna från KTH mest för att mobba er.
En skojig nyhet, boken väger 1,8 kilo. Bra att veta liksom och jag som fick en rejäl axelväska i studentpresent så axeln lär inte gå av snart...


Den 13 januari fyllde Hugo 2 år och en lille pojke kom ut till världen!
Den 14 januari fyllde Keanu 2 år och ännu en lille pojke kom ut!!


Veckan blir nog riktigt tufft då jag ska nog se till att njuta av mina sista dagar i Örebro till hundra procent.
Staden Örebro älskar jag verkligen till tvåhundra procent men som många sade, jag växte faktiskt upp här.
Nu är det bara att lära känna och acceptera Södertälje&Stockholm. Plus lägenheten för den är ju i första hand plus 2 hyresfria månader/år och så vägrar pappa hjälpa mig med flytten inom de närmaste 3 åren.
Men skulle det krisa sig så är det bara att boka en sån där "lastbuss" på OKQ8 och flytta allt på en dag med några frivilliga.
Det fixar sig alltid, "lugn, sen, lugn.."

1. Sushi är för närvarande världens godaste mat och tack för att Japan finns!
2. Året 2008 blir en riktig bebisår då många som står mig nära får barn.
3. Målet är att överleva studierna
4. Saknar min bror


Kommentarer
Postat av: benny

hehe jaa du behöver andas; 1,8 kg låter lätt, du fixar det! ;) pussas

Postat av: Camilla

ojoj en tegelbok med andra ord!
Kramis

2008-01-18 @ 00:16:33
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Camilla

nu innehar man svenska lagar (i rött inte blått som kostar ca fjärde-del jämfört med den blåa) på 2500 sidor... Yeah!!! 3,2 kg vägde den!
Kramis

2008-01-30 @ 09:13:45
URL: http://rainred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback