Hemma eller inte?


Ett: Närmaste ICA ligger typ hundra mil bort, istället får jag väl skaffa COOP medmera kort??

Två: Min största synd är att jag dödat miljoner silverfiskar idag.

Tre: Golvet är sååå smutsigt! Tur att jag kom på att ta med dammsugaren i sista minuten

Fyra: Förrådet är minismå men redan halvfull, ops!

Fem: jag FÅR TOLK!

Sex: Filip&Rakel, skyyyynda er hit så vi kan skruva ihop sängen


Telgebostäder gillar mig nog inte, dagen efter jag&pappa flyttade in mina saker skrev jag ett mail till dom med listan som jag var missnöjd över och efter en vecka, fortfarande ingen svar. Hoho..
Helst att jag går dit på fredag innan jag blir fast här vid köksbordet med 928 sidors bok plus en engelsk ordbok.

Nästa gång någon besöker mig MED en bil ska jag verkligen terroristera personen tills personen kör mig till IKEA!
Vet redan vad jag behöver köpa: en sådan där pall som kostar 99 kr att ställa micron på, en sån där smalhög byrå att ha i hallen plus en hel rulle ritpapper att sätta upp på väggen istället för en gullig gästbok.
Så ska det vara!

Det bästa med en lilla lägenhet är att det är så gudomligt lätt att inreda den! Miiiiiljoner ljus löser typ allt...

Första te i lägenheten är uppdrucken! OKQ8 och COOP, här kommer jag!!


Kommentarer
Postat av: malin

lycka till med alla studier, du grejar de bra! :) du, maja lidbrink läste också medicinsk teknik så du kan säkert kontakta henne om du skulle undra någonting som handlar om din utbildning :)

Postat av: malin

du kanske har rätt... hmmm :P men något med medicin va de iaf ;) great, kul att höra! nu ska jag fortsätta med pluggandet.. aah lite segt idag :)

KRAM

2008-01-17 @ 15:13:34
URL: http://mallie.blogg.se
Postat av: mippu

det dära ritpappret ska jag fylla i när jag får äran att besöka dig. :)

vem blir förvånad att du drack te redan första dag? :D

saknar dig!!!

2008-01-19 @ 00:29:58
URL: http://mippy.blogg.se
Postat av: Askungen

:) :) :)

2008-01-21 @ 12:31:08
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback