30 juni 2007/30 juni 2008


                       Johanna      Elsa     Mallan      Malin           Jenny


För ett år sedan delade jag tältet och sovsäcken med Elsa på Medelhavets tredje största ö, Korsika

Idag får jag sova ensam i en säng halvsjuk i förkylning&allmänt slösjuk.

Imorgon jobbar några av oss medan Mallan åker till Grönland. Det är så att jag blir grön av avundsjuka!
Om några månader kämpar jag med KTH plugg medan Malin räddar döva ungar i Indien
Om ca 7 månader
 kämpar jag fortfarande med KTH när Jenny sticker till Argentina med hennes Röda korset skola
Om några veckor börjar Elsa jobba medan jag fortfarande njuter av sommarlovet som bara varar fram till september med en massa jobbpass...



Kommentarer
Postat av: Sarah

Ack, jag är ledsen att alla kanske tror att allt kan hända med dig... ;) men utan dig på tuff-veckan skulle inte vara lika toppen som vi haft! bilden på er är härlig... själv är jag lite nervös!

Postat av: elsa

hej sovsäckdelare. ska du ta med din sovsäck till danmark? dela ibussen? :) har ju fortf bara den där reselakan..!! PUSS

2008-06-30 @ 19:45:57
Postat av: mallan

Du har gjort ditt, en massa det! Och KTH!

Vi ses i Indien, om halvår.

hoppas innan;)

PUSS

2008-06-30 @ 22:18:09
URL: http://dr.blogg.se/
Postat av: mallan

Nej, du har inte killnamn- därför tävling pågår just nu i min blogg ;)

2008-07-02 @ 00:48:21
URL: http://dr.blogg.se/
Postat av: benny

hur kom du p tanken att sätta upp bikinibild när vi har massor massor andra påklädda bilder i europatourenmappen....? lite fundersam bara. :)

enjoy danmark du! o skicka inga sms tack.

2008-07-05 @ 12:57:01
URL: http://globetrottern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback