jag dööör

inne på andra halvan av terminen och just nu läser jag två av världens jobbigaste kurser. JAG DÖÖÖÖR!

och det gör resten av klassen också..... just nu vill jag bara sitta någonstans därnere i Indien och bara glo på palmer, havet och känna den varma sanden mellan fötterna.  apollo.se är min mardröm, nästan varje dag kollar jag och hittar resor till goa för studentpriser...

men, jag har också en dröm... Deaflympics i Taipei, Taiwan 2009.

dit ska jag och därför ska jag plåga mig själv i ett år på kth. sen får jag slapp och göra vad jag vill.. (nästan...) 


månadens ljuspunkt, jag klarade första delen av terminen....

Kommentarer
Postat av: elsa

go go go girl! du klarar det! ;) sen åker jag tåg med dig som belöning. obs kanske bara hiih pussss

2008-11-03 @ 19:58:55
Postat av: sofie

yes, jag hoppas också på att förverkliga min dröm, Taiwan 2009! :)

Postat av: Mia

haha, kanske naturens lag. nåt för dig att forska på kanske?:D

2008-11-10 @ 19:21:04
URL: http://rosaskimmer.blogg.se/
Postat av: Malin

jaa det hade jag glömt!!! haha okej ska börja leta efter passande bröllopssari ;)



Skolan verkar tuff, men kämpa på, du har redan klarat massor! Och sluta kolla apollo.se! Det kan knappast vara bra för studiemotivationen! :P

2008-11-11 @ 14:02:54
URL: http://travellinmalin.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tack för uppmuntran! :) Vi ska sitta där och dricka oss fulla på öl. Nej snarare njuta av LIVET! Aaaaah!

2008-11-13 @ 20:54:34
URL: http://q86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback