jaja

jag vet... jag har bara inte tid eller ork att uppdatera. Sen jag flyttade har min tid verkligen försvunnit!
Knappt varit hemma på kvällar, en del av kläderna är kvar i resväskan (full i garderoben eller är det jag som är lat?)

Hunnit åka upp till Piteå på Dövas dag och njutit av deras goda pite palt
Pluggat 2 kurser (digitalteknik & ekonomi) Tenta om 2 veckor
Vara lite överallt.. Är fortfarande inskriven i Örebro pga sjukvården så jag pendlar då och då till någras glädje :D

Kusinträff idag med tolkar. Gick toppen och var verkligen roligt att få träffa kusinerna och "veta" mer om hur de är..
Men två av dom har förlovat sig med sina pojk/flickvän, bröllop nästa!

Planerat Asientouren nästa år med lön från all extratimmar på jobbet!

Jag är verkligen kär i Åkeshov!




lillebror Moon har försvunnit.... kom tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha så moon är borta? :D

Postat av: Malin

Nej nej är inte ironisk! Gillar Indien. Javisst mycket är jobbigt, alla män som glor osv, men samtidigt de flesta är pi snälla och det finns så mycket fina saker här... :p och barnen söta pi. ska lägga upp bilder på dom sen.

Skrattade åt det du sa att elsa är ngnstans i lgh men inte din naturligtvis - kunde liksom föreställa mig om de var i din och du typ.. hmm var är elsa? under sängen kanske? :P för det finns ju inte mkt plats att gömma sig där hehe.

jag är kvar på jobbet till 30 nov, mina fld kommer några dagar tidigare och stannar tills elsa åker. kanske finns billiga resor sen i dec också? så kan vi tre åka lite tsm.. :) men du är alltid välkommen. och ja vi borde pi skriva i mejl ist :p mejla mig gärna! puss!

2008-10-12 @ 08:49:29
URL: http://travellinmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback