jag är nästan död, eller tokig som tusan!

Sommaren ÄR här men jag har bara en såkallat studielov fullt med jobb...


Då jag verkligen har semester......



men min sommar ser ut så här

14-18 juni ledare på barnkollo
18-21 juni firar midsommar i Malminharju,Finland
21-26 juni ledare på TUFFläger
26-28 juni FORSAVIKEN
29 juni - 4 juli ledare på Nordiskt Barnläger i Finland

Sen är det 5 lediga dagar och sen blir det full rulle fram till den 17e augusti då lyfter planet mot Moskva, Ryssland..


I´m mad.. Jag vet, jag är mycket medveten om det...

och jag ser verkligen fram emot midsommar i Finland med er alla som ska dit!


ps. jag har inte hunnit boka en tid på bloggkursen ds.

Kommentarer
Postat av: elsa

very mad! boka bloggkursen tack, nästan nackspärr nyss ;D

2009-06-12 @ 10:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback