.



Låt mig visa en bild på oss två . Vi två som ska överleva ryskatåget, resan genom kina på något sätt och dessa veckor med tusen,tusen och återigen tuuusentals döva i taipei. Jag lääängtar verkligen, och det gör Tanja nog också ;)


Nummer ett.
Maj månaden är här och mitt semester börjar på riktigt den 16 augusti. Men jag blir fri från KTH först den 9 juni.

Nummer två. Jag fixade tentan idag!!!! Nu är det bara att njuta av helgen i Örebro.

Nummer tre. Firade tentan med ett glas öl i city med elsa aka brownrock.

Nummer fyra
. Jag är mycketmycket medveten om min allvar fullbokat sommar. dessa datum jag har NOLL planer. 4-5, 7-8 & 16 augusti. Ganska allvarligt men låta vara!

Nummer fem. Helst förtydliga min sommar lite.. Det är jobb på läger, jobb här i sthlm, osqvik, midsommar i malminharju finland och stugan.


Älskade Örebro, vi ses på torsdag!

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Åh det är tråkigt att missa osqvik denna sommar, men jag ska ju befinna mig i usa hela sommaren istället så det får det vara värt :P



Skönt att det går bra för dig gumman, längesen vi sågs nu :( Men ha en toppensommar! :D

Postat av: elsa

härlig bild på er två :) seeees i örebro imorgon (L)

2009-05-20 @ 20:50:00
URL: http://elsapelsa.blogg.se/
Postat av: Mirry

Vill du vinna en länkning?



Gissa isåfall bilden på vår blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-05-25 @ 11:43:22
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback